Mos Craciun p-un skateboard

Rascolind prin sertarul plin de nimicuri, daram un teanc de caiete vechi. Incep sa adun foile cazute pe jos. Imi cade in mana o hartie rosie, mototolita si rupta intr-un colt. Daca acum 2 minute eram pe punctul de a adormi la birou, mintea in clipa de fata imi este mai treaza ca niciodata… se poate sa fie chiar [….] ? Incep sa fiu bucuroasa ca nu a gasit altcineva foaia in cauza. O deschid, iar surprinderea mea nu e mare cand incep sa citesc….

Dlaga mosule,
Vroiam sa incep mailul cu o minciuna (ca de obicei). Vroiam sa scriu ca am mai trimis o scrisoare, dar, ca, probabil, s-a pierdut pe drum. Ei bine, m-am hotarat sa fiu copil bun si sa zic numai si numai adevarul. Anul asta am uitat sa iti las lapte si biscuiti sub pom, deci sper sa nu fi rabdat de foame prea mult. Am uitat sa aprind beculetele la brad de ajun, ca am adormit pe canapea la un film. Sper sa nu fi dat cu capul de cate ceva prin casa. Imi pare teribil de rau daca s-a intamplat. Ia de aici un :*.
Deci, cu intarziere, relativ …. mare (atat de mare incat putem considera ca e prea devreme pentru o astfel de scrisoare) , uite cateva dorinte:

Nu stiu in ce ordine sa le pun. Vreau ipod mosule. VREAU IPOOOD!!!!!1!!. Ei bine, daca ai saracit, vleau sa aud povesta cu berzele. Daca nici de ea nu ai chef, ei bine, atunci vreau sa-mi povestesti ceva despre tine. Oamenii au devenit mult prea impersonali, sunt nepasatori, distanti, reci si ignoranti. Mosule, sunt o persoana careia chiar ii place sa vorbeasca mult, dar, asa ca o iesire din rutina, ce-ar fi sa-mi povestesti o chestie interesanta, jenanta, personala din viata ta. Tu, cel care ne privesti mereu din umbra, hotarasti daca am fost buni sau rai, esti atat de rezervat cu privire date despre tine!

Mosule, cine esti?
Alte dorinte nu mai am! Daca imi place cum scrii, primesti raspuns. Have a nice day. (stie mosu engleza?)

Cu drag,
o fiinta curioasa

 –––––––––––––––––––––––––––––

Foaia e pusa la pastare, departe de ochii curiosilor.

~ de Alexa pe Aprilie 26, 2007.

Un răspuns to “Mos Craciun p-un skateboard”

  1. Pe hartia rosie, mototolita si rupta intr-un colt, scrisesesi un mail defapt?
    „Dlaga mosule,
    Vroiam sa incep mailul cu o minciuna (ca de obicei).”

    p.s. am mai citit ce ai scris pe aici, unele idee sunt bune si frumoase.
    sanatate, liniste sufleteasca si impliniri.

Lasă un răspuns

 
