Dus rece

De o saptamana in coace ma simt foarte bine. Cineva parca mi-a sters din memorie toate tezele, testele, notele, absentele, certurile si problemele. Soarele a pus stapanire pe intreg orizontul, iar eu sunt fericita. Foarte fericita.

Si de ce nu as fi? Ca doar e ca si cum ar fi venit vara, ca si cum as fi in vacanta, ca si cum toate grijile mele au ramas undeva prin decembrie, sau mai bine zis martie(?!). Luni nu dam teza la mate, in weekend imi fac de cap, iar marti e ziua mea. HA!

Si ghici ce. Poza ta ma lasa rece. O da. Un dus rece pe caldura asta. Nu-i asa ca e perfect?

~ de Alexa pe Mai 11, 2007.

Un răspuns to “Dus rece”

  1. „Don’t worry, be happy!”

Lasă un răspuns

 
