„Stii… a fost ziua mea”

Imi pare rau daca stilul in care am scris e putin greoi si intortocheat, dar starea mea de dezamagire totala nu imi permite momentan alta exprimare.

Ti-am dedicat destule posturi pana acum. Ultimele nici macar nu le mai scriam cu aceeasi convingere, le scriam de dragul vremurilor bune. De dragul vremurilor in care nu imi pasa de cum imi sta parul cand ma intalneam cu tine, de dragul vremurilor cand vorbeam ore in sir fara sa para ca epuizam vreun subiect. Ei, alea da vremuri. Trai neneaca.

Nu afirm ca m-am comportat exemplar. Nu. Poate ca am gresit in diferite situatii. Poate ca trebuia sa pastrez o bariera intre noi, poate ca trebuia sa renunt la timp la joaca de-a adultii, sa iau o pauza din discutiile care duceau (acum imi dau seama, inevitabil) la ceea ce, pana la urma, ne-a cam f… stricat prietenia. Prietenie fara ca macar unul dintre cei doi sa isi doreasca mai mult? Chiar e posibil? N-am trait-o pana acum.

Dar stii ce m-a orbit atata timp? Stii ce a fost de vina? Stii de ce chiar si cand am fost pusa in fata faptului eu inca aveam dubii?Pentru ca nu credeam posibil. Nu mi-a trecut prin cap. Nu… nu mi s-a aprins beculetul ala. Asta e scuza mea, a ta care e?

Asta a fost poate momentul in care am gresit cel mai mult. Am continuat discutiile in acelasi ritm, in timp ce lucrurile intre noi erau din ce in ce mai confuze. Eu nu stiam ce am de facut. Pierdeam un prieten atat de bun daca refuzam, asa-i? Evitand raspunsul, cred ca te-am tinut pe jar ceva timp. Pana cand cred ca ai inteles. Intelesesei de mult, de fapt, nu? Sunt sigura ca da. SI-GU-RA.

Urmatoare perioada n-o mai retin cu exactitate. Privind inapoi imi dau seama cate tampenii ti-am putut face. Atitudinea aia rece nu te tradeaza niciodata trebuie sa stii. Asta m-a facut sa continui cu discutiile, intalnirile amicale si tot tacamul. Urat, nu? Nu realizam cu exactitate ce vrei. Bai, dar tu vroiai ceva, sau, spune-mi clar, era vreun pariu, ambitie prosteasca, plictiseala, ce?! Continuam povestea ca si cand gandul fugar de adineauri nu ar fi existat.

Cum spuneam, totul era bine. Vorbeam mult. Aflam cam tot ce se putea afla despre tine in perioada aia. Habar nu ai de lucrul asta, dar o fi  mai bine asa. Si, dupa un timp lung in care toate  pareau la locul lor, treci brusc la subiect. Moment in care reconsider cam tot ce s-a intamplat… si in mod surprinzatoor realizez ca si eu… „ca si eu ” spune totul. De frica insa, refuz a doua oara. Dar acum, chinuita de gand, incerc sa imi fac curaj. Si la un moment dat imi fac. Oricat de vagi or fi fost semnele, stiu sigur ca stiai. Stiai. Stiai. Stiai. Surprinzator, tu ai fost cel care n-a mai vrut. Motivele imi raman inca necunoscute. Adica nu chiar necunoscute. Stii, am un feeling cand e vorba de momente in care sunt mintita. Asta a fost unul dintre acele feelinguri.

Si ajungem in prezent. Dupa ce a trecut atata timp, dupa ce mi-am revenit total si am trecut de toata faza asta, totul e schimbat. Am impresia ca tu vrei cu inversunare sa imi demonstrezi ca nu mai ai nevoie de mine. Bine, daca asta ai vrut, ai reusit. Reusesti sa imi arati asta relativ des, prin indiferenta de care dai dovada. Mie ce imi mai ramane de facut? Sa regret ca am pierdut in prieten extrem de bun si sa sper ca vei avea o viata draguta. Ce imi place mie cand reusesc sa scot un final cu atata incarcare emotionala.

~ de Alexa pe Mai 17, 2007.

Un răspuns to “„Stii… a fost ziua mea””

  1. pentru ca e primul comentariu, facut la repezeala, deci inainte de a epuiza toate subiectele posibile din blog (asa cum ar fi fost firesc), imi permit sa fie vorba despre o corectura. „Intelesesei de mult, de fapt..”. La persoana a II-a singular, la mai mult ca perfect… e: „intelesesi”. Iar observand mania autoarei de a cauta perfectiunea… mi-a facut o deosebita placere sa am ocazia sa-i arat ca a gresit… revin… totul pare ademenitor aici. 🙂

Lasă un răspuns

 
