Doamne cat mai ploua

Im cer scuze daca in perioada asta calitatea posturilor mele a avut de suferit. Imi cer scuze daca au fost seci, lipsite de sare si piper. Momentan, pot sa va las doar in compania altor bloggeri. Sau a entry-urilor mai vechi.

 Motive? As putea da vina pe teze, care imi ocupa mai tot timpul, care imi storc si ultima picatura de energie pe care o mai am cand ajung acasa. As putea da vina pe tine. As putea sa dau vina pe mama cu care ma cert prea des in ultimul timp.  As putea da vina pe vremea care ma zapaceste. Stiu, ploia e de vina. Un motiv care nu tine de mine imi ridica moralul. Ploua, ploua, ploua. Si ploua!

~ de Alexa pe Mai 19, 2007.

Lasă un răspuns

 
