REVANSA

La gradinita (grupa mijlocie daca nu ma insel) ne-a pus sa ne desenam pe noi, pe la 25-30 de ani, la locul de munca. Eu am privit nedumerita in jur. Am vazut cum unii au pus mana pe creion si au inceput sa contureze ceva. Unul a inceput sa planga. Nu mai stiu exact daca facuse pe el sau nu stia ce avea de desenat. Altii gura-casca, la fel ca mine. Ei bine, restu’ ca restu’. Dar eu? Mi-am facut un calcul scurt: nu stiam ce vreau sa ma fac (eram in perioada dintre avocat si invatator), vroiam sa fie total altceva fata de ce desenau ceilalti si trebuia sa arat bine. Singurele idei din ziua aceea mi s-au indreptat catre meseria de veterinar. Inutil sa spun ca mi-e frica de caini si ca nu m-am gandit IN VIATA mea serios la un serviciu care va avea legatura cu animale. Bleah. Dar stiti ce? Am castigat concursul cu desenul meu. Stiu ca am fost tare dezamagita ca nimeni nu a observat ca papagalul din colivie era mort. Nu au stiut sa aprezieze desenul la justa lui valoare. Nemernicii!

Intrebata fiind, pe la 10 ani, care e primul lucru pe care il voi face cand voi fi pe picioarele mele, am raspuns ca o sa imi cumpar o pisica. Pentru ca era tarziu, mi-era somn, iar mama era curioasa ce planuri marete am eu pentru viitor. Vroiam sa scap cat mai repede de intrebare si pisica m-a scos din problema. Din nou, animalele s-au dovedit a fi foarte utile. Pacat ca nu am fost pe faza la intrebarea asta. Puteam sa spun ca imi iau campii si nu mai dau pe acasa in viata mea, puteam sa zic ca o ma apuc sa beau zilnic vodca, putam sa zic ca o sa imi pierd noptile prin cluburi. Atatea raspunsuri interesante se puteau gasi. Dar nu, eu vreau pisica. Parca ma vad, tricotand si pierzandu-mi tineretea alaturi de draga Carol (trebuie sa o cheme cumva, nu?).

Dupa inca 5 ani, vin de la scoala si o iau prin spatele blocurilor . Un caine incepe sa latre, un al doilea caine incepe sa latre si… intr-un final MULTI caini incep sa latre – la mine. Dintr-o privire observ ca sunt singura din zona. Si ca sa nu o mai lungesc mai spun doar un lucru. Bart Simpson, in locul meu, si-ar ispasi pedepsa, umpland table cu…

„Promit solemn sa nu mai profit de animale pentru a iesi din incurcatura. Promit solemn sa nu mai profit de animale pentru a iesi din incurcatura. Promit solemn sa nu mai profit de animale pentru a iesi din incurcatura. […] Promit solemn sa nu mai profit de animale pentru a iesi din incurcatura. Promit solemn sa nu mai profit de animale pentru a iesi din incurcatura.”

Pentru ca uitati cum isi iau revansa.

~ de Alexa pe Mai 20, 2007.

Lasă un răspuns

 
