Statul… sunt eu.

Primul gand s-a indreptat catre simpla relatare a evenimentelor ce s-au derulat intr-o banala zi de marti. Al doilea gand a taiat din elanul primului. Al treilea gand a fost insa maret.

Am realizat cateva lucruri interesante. Spatiul acesta mic si virtual este AL MEU. Am drept de viata si de moarte asupra lui, exact cum aveau imparatii in antichitate drepturi asupra supusilor. Eu SI NUMAI EU am dreptul de a decide ce fac si ce nu fac aici. SUNT REGINA ACESTUI TINUT, sunt singura in masura sa zica ce e bine sau rau. EU SUNT BLOGUL, asa cum Ludovic era statul. Eu si numai eu!

~ de Alexa pe Mai 24, 2007.

Lasă un răspuns

 
