Rest in peace, computer

Am fost nevoita sa imi sterg toate documentele, melodiile, fisierele si prostioarele din calculatorul vechi. A durut mai tare decat v-ati putea imagina. Greu e sa dai un „delete” trecutului fara sa cazi intr-o pasa melancolica. Da, oameni buni, alta. Zilele astea nu sunt in forma maxima, din moment ce ma emotionez cand ma gandesc la o cutie metalica.

Am inceput prin a sterge din poze. Poze inutile pur si simplu. Melodii. Melodii care imi aduceau al naibii de mult aminte de tine. De vremuri bune, de imbratisari inca atat de vii si calde. Arhiva messengerului a disparut si ea.  Toata istoria noastra se afla acolo, toate certurile si momentele stanjenitoare. Evolutia unor oameni, maturizare, inaintare, transformarea simplelor prietenii din relatii durabile.  Atatea lucruri calde stranse intr-un spatiu atat de mic, probabil a suta, a mia, sau a nu stiu cata parte din capacitatea unui calculator.

Am tiparit cateva poze facute cu printscreenul, am mai aruncat o ultima privire prin „my stuff”-ul parolat, ca apoi sa urmeze dureroasa intrebare: „are you sure you want to delete all 124 files?

In concluzie, ce pot sa mai zic? Ca o sa imi fie dor de desktopul plin de fisiere, de eclipsa, de nervii pe care ii aveam cand nu mai reusea sa imi deschida wordul? De timpul pe care il asteptam pana imi inchidea o fereastra, de tastatura care nu facea destul zgomot incat mama sa auda din sufragerie ca iar butonez ceva, si nu in ultimul rand de moseul care se mai plictisea cateodata de mine si se gandea sa isi ia o cate o mini-vacanta. Acum tastatura a devenit o simpla bucata de plastic neagra, mouseul o vaga amintire a zilei in care a fost trantit de podea. Daca ele ar putea vorbi, ei, atunci ar avea multe de spus. As avea si eu diferite intrebari sa-i pun, gen: DE CE NAIBA MA LASA MOUSEUL ALA AFURISIT IN CELE MAI TAMPITE  MOMENTE??!!!!! sau DE CE TE-AI BLOCAT EXACT CAND LUAM O MELODIE??!! , dar raspunsurile sunt intuitive.

Trebui sa il fi pastrat. Ce faceam cu el? Ha-bar-nu-am.

~ de Alexa pe Iunie 2, 2007.

5 răspunsuri to “Rest in peace, computer”

  1. Nu stiu cum ai putut sa te desparti de toata fisierele pline de amintiri.Am incercat si eu o data dar m-am lasat pagubasa.Desi nici comp meu nu mai functioneaza cum trebuie,i-am mai cumparat memorie si…in fine,nu ma despart eu de toate tampeniile din el.

  2. Talented as always „marfa frate”.Nush cum poti sa te exprimi asa de original…in orice caz keep writin’ ca toata lumea citeste cu placere:):*

  3. Există şi varianta copierii lor.

  4. Nu si daca calculatorul tau poate fi asemanat cu o „piesa de muzeu”. Altfel zis: no cd-writer. Da. Serios. Era o dragoste oarba, ca altfel l-as fi aruncat de mult pe fereastra.

  5. Ca frumos le „zici”… Am citit de doua ori.. si parca as mai citi o data… Ai intr-adevar (si) in scris acel ceva… special…

Lasă un răspuns

 
