Etichetat!

Asta e continuarea povestii de mai jos. Caracterul meu s-o fi schimbat, dar cred e inevitabil. Face parte din maturizare si toate cele.

Si referitor la tipul misterios de adineauri… cum sa spun. Cand scrii te ia valul. Si scrii si scrii si la un moment dat iti dai seama ca te-ai cam abatut de la poveste. Adica l-am etichetat pe tip, l-am judecat prea rau.  Asta in ciuda faptului ca nu am avut parte sa il cunosc chiar atat de bine pe cat si-ar fi dorit el. Poate ca parerea pe care o am acum este eronata. Foarte posibil. Distanta si-o fi spus cuvantul si poate si timpul care a trecut de la ultima intalnire. Poate te-ai mai schimbat din vara, dar eu numai cu imaginea aia a ta am ramas. Si nici nu sunt genul de persoana care sa eticheteze. A fost inevitabil, dar imi pare totusi rau.

Si niste cuvinte frumos potrivite nu te fac o persoana mai buna, sa stii.

~ de Alexa pe Iunie 9, 2007.

Lasă un răspuns

 
