Si staaaaau.

Nu am mai scris de atata timp ceva compus de mine pe o foaie de hartie. Sa tin pixul in mana, sa mai tai cateva fraze, sa transcriu, sa simt ca textul imi apartine. Nu am mai scris de mult ceva numai pentru mine, nu pentru tot spatiul virtual. Nu am mai tinut un jurnal, nu am mai facut o compenere cap-coada fara vreo carte de comentarii. Nu mi-am mai dat silinta. Blogul l-am neglijat, de citit nu am mai citit nimic. Germana mi-am lasat-o sa putrezeasca. E cald si nu sunt in stare de nimic. Staaaau in fata calculatorului.

~ de Alexa pe Iunie 26, 2007.

Un răspuns to “Si staaaaau.”

  1. Been there, done that. Calmul de dinaintea furtunii, iti zic eu… 😉

Lasă un răspuns

 
