Cauz I had a bad day?

“Where is the passion when you need it the most?” intreaba Daniel Powter retoric in binecunoscuta lui melodie “Bad day”. Exact, aia cu videoclipul bun. De fapt, se tot intreaba de vreo jumatate de ora, pentru ca e pe repeat pusa. Nu am o zi proasta. Nu. Chiar deloc. Desi motive as cam avea. Dar melodia asta la mine are un efect contrar asteptarilor. Pe mine ma bine-dispune. Imi arata ca si altii au zile proaste. Ca la ei totul se termina cu o o ploaie zdravana, timp in care cei doi stau sub umbrela lui (apropo de asta, legea ar trebui sa o interzica pe rihanna cu melodiile ei formate din tot felul de interjectii ce se repeta la infinit) e alta poveste. Desi si asta trezeste in tine putin optimismul, care parea sedat bine. Imi aduce aminte un pic si de basme. Sau mai degraba cu filmele americane? Nu stiu. Imi place.

Si asa ajungem la alt subiect. Am reciti ce am scris pana acum. Si…

Oameni buni, eu de ce am blog? Nu, serios. Chiar am momente in care cu sinceritate spun ca vreau sa il sterg. Mai ales dupa vreo incercare de a scrie ceva, soldata cu inchiderea ferestrei. Sau dupa un text ca asta. Niciodata nu am fost prea increzatoare in talentul meu literar. Chiar… nu am fost. Si acum am dubii mari. Dar imi place. Da, wordpress’ul. Si cand apas pe ”new post” sau cand primesc vreun comment. Imi place sa imi urmaresc persoanele din blogroll. Dar totusi, ma bate des gandul ca nu aduc nimic nou in blogosfera. Ca de fapt nu as avea ce cauta printre voi. Foarte… des. De ce? Luati-o tot ca pe una retorica. Daca vreti

~ de Alexa pe Iulie 1, 2007.

Un răspuns to “Cauz I had a bad day?”

  1. Cause you had a bad day … doar nu te gandesti serios la chestia cu stersul…sau astepti acum multumirile noastre eterne ca publici…
    oricum ai lua-o, toti avem si bad days si very bad days… but don’t forget: vin ele si zilele alea bune dupa care se pare ca tanjesti…

Lasă un răspuns

 
