Si eu, care in varianta masculina, m-as fi vazut un burlac la 35 de ani cu bere si multe tipe care ma inconjoara, as lasa totul pentru destin (caruia ii multumesc inca odata pe calea asta)! Nonsens.

[Inainte sa incepeti sa cititi promiteti-mi ca dupa postul asta o sa mai dati click spre blogul meu. Serios. Si acum, daca vreti sa intelegi ceva, sariti peste primul paragraf si post scriptum. Sa spunem ca e doar o sugestie bine-voitoare] 

WordPress, esti persecutat. Exact in clipa in care ma asez la calculator cu gandul de a scrie un post nou (… despre prietenul meu cel nou, baietelul pe nume Andrei, de 5 ani), acelasi gand pe care il car dupa mine prin tot Bucurestiul asta mare si incarcat si poluat si murdar si in care fiecare municitor amarat se ia de fusta ta cea noua luata special din Terranova ca sa dai pe spate pe un unul, oras din care totusi scap maine, iupiiiiii, imi da mama vestea cea buna, asteptata atata timp si care ma face sa sar in sus, sa scot chiote ciudate si sa imi rod unghia mica de la mana stanga

Prima oara de cand am inceput postul asta in care apuc sa respir si sa ma gandesc inainte sa scriu ceva. Asteptati-va la mai mult in partea a doua.

Revenind: WordPress, cu tristete in glas si suflet, trebuie sa iti spun ca acel cineva de sus nu te iubeste. Ce gand trist, daca stau sa ma gandesc. Nici destinul nu e de partea ta. Destinul vrea ca eu, Alexandra Daniela Radu, sa imi petrec 4 zile insorite pe litoralul frumoasei noastre patrii, Romania. Destinul imi ofera de altfel aceasta vacanta alaturi de draga mea prietena, Huyen. Destinul e atat de generos, incat, din prognoze, rezulta ca o sa fie vreme buna. Destinul e darnic cu mine. Destinul imi ofera un hotel cu piscina foarte dragut. Destinul ma face ca mama s ama ajute la bagaje, astfel incat nu imi uit prosopul si nici pijamaua. Destine, daca mai stii sa gatesti, ma-nsor cu tine!

Ps: Daca am unit cuvinte, uitat de semne de punctuatie ca punctul sau virgula sau doua puncte sau punct si virgula sau ghilimele sau orice alt semn de punctuatie care imi scapa acum si textul e alandala, dati vina linistiti pe entuziasmul ce m-a cotropit.

~ de Alexa pe August 15, 2007.

Lasă un răspuns

 
