Pur si simplu. Nu?

Nu ucid vise, nu scriu nimic filozofic, nici macar (prea- cu riscul pleonasmului) abstract, nu ma dezlantui si nu ma intreb ce e rau si ce e bine. Nu imi sterg blogul prea curand, dar nici nu promit posturi zilnice. Nu pun persoane in blogroll decat daca imi plac si nu fac schimburi de linkuri. Nu incep un post niciodata completand casuta „title” si de multe ori incep sa povestesc despre ceva si termin total altfel. Nu imi place sa imi fie imitat obsesiv „r”-ul, nici sa fiu pusa sa spun „rica nu putea sa zica rau, ratusca, ramurica”. Nu pot sa neg, am avut o obsesie jenanta in generala. Pentru 2. Ba nu, 3, daca punem la socoteala si … Nu, 3. Nu cred ca merita sa te uiti la un meci de fotbal, decat in cazul in care pe celalalt post e o telenovela sau Salam. Nu mi-a stat parul bine azi. Nu mi se pare relevant numarul de commenturi, dar imi place sa vad ca am vizitatori. Nu mi se pare ca „Vama Veche” e pentru fetite frustrate si nici nu imi place formatia pentru ca ar arata Chirila bine. Nu au legatura. Nu.

~ de Alexa pe August 20, 2007.

4 răspunsuri to “Pur si simplu. Nu?”

  1. Ouu, cu dedicatii subtile 😛

  2. Subtilitatea e punctul meu forte, doar trebuia sa stii asta.

  3. Cu siguranta, acesta nu este un coment abstract si cu siguranta nu este filozofic. 😀 Si totusi, Vama veche este pentru fetite frustrate care mai scriu si pe blog, deci se mai si ataca. In rest, te-am pupat fara nr ca salam ala de care vb tu

  4. Ma atac? Hilar. Eu credeam ca tu o faci.

Lasă un răspuns

 
