Copilul rasfatat vrea agenda ASA

V-am povestit despre agenda mea?

Cu ajutorul ei voi deveni o persoana mai organizata. Voi putea afla la orice ora din zi sau din noapte, ce voi avea de facut, cu exactitate, a doua zi sau chiar saptamana viitoare. Fiind lucruri scrise, imi va fi mult mai greu sa le ignor. Voi avea mustrari de constiinta si ma va indispune daca la sfarsitul zilei nu voi putea sa tai sau sa bifez tot ce se poate taia sau bifa. Promit sa nu fac sagetele care sa indice faptul ca mut activitatea „x” din ziua „A” in ziua „B”. Pentru ca ar da un aspect dezordonat agendei, ce ar avea darul de a ma ordona. Va fi pastrata pe birou, intr-un loc accesibil si luminat. Nu va sta pe jos, pe sub birou sau pat, astfel incat sa pot uita de ea. Va avea o forma si culoare care sa ma atraga. Foaia va fi calitativa si in nici un caz nu parfumata. Trebuie sa aiba un aspect „semi-oficial”. Voi avea grija sa scriu explicit (optional activitati incadrate in sectiuni de timp) actiunile, sa nu le pot ocoli sau in vreun fel anula.

Problema ramane una: Bucurestiul duce lipsa de agende. Unele-s prea copilaroase, cu floricele si linii colorate. Bun. Am si imi place. Dar vreau ceva serios acum. Alea din piele sunt odioase. Si ma sperie culorile. In plus, sunt MARI. Oi fi eu un copil cu o viata complicata, dar nu sunt pregatita pentru o agenda, ce aloca fiecarei zile o pagina intreaga. Si nu vreau sa aiba data. „luni, 12 martie” NU are ce cauta in aganda mea!

Stiu ca am dat mai de mult de un post (parca sihaya il scrisese) despre agende. Pusese o poza cu agenda (?ei). Avea spirala. Si parea ca are o forma interesanta. Vreau si eu. ASA. Un format ce nu incepe cu vreun „A” cliseat.

Exact, vreau sa aiba spirala. Si sa arate a paralelipiped ce are latimea egala cu lungimea. Si sa fie grosuta. Adica inaltimea sa fie apropiata de celelale dimensiuni. Optional, foaie de mate inauntru. 

Da. ASA.

[recitind, observ ca undeva s-a strecurat o virgula aiurea, dar nu mai gasesc paragraful. shit]

~ de Alexa pe August 21, 2007.

3 răspunsuri to “Copilul rasfatat vrea agenda ASA”

  1. nicidecum abstract

  2. Ma bucur ca suntem de aceeasi parere.

  3. Stiam eu ca nu sunt singura care cauta un anume tip de agenda.Problema mea e ca ar trebui sa imi schimb agenda in fiecare luna pentru a o pastra ordonata.Agenda de anul asta a sfarsit jalnic,atat de jalnic incat daca o rasfoiesc imi dau seama ca a suferit groaznic in ultima luna de viata.Boala ei se numeste „anulat/amanat-activitati-cu-un-pix-rosu-si-cu-multe-taieturi”.
    Sper sa iti gasesti totusi agenda ideala!

Lasă un răspuns

 
