Mereu mi-am dorit un sac de box. AM!

Bantuita fiind zilele trecute de melodia, ingrozitooooare, pe numele ei „Dragoste la prima vedere” realizez cate idiotenii se promoveaza pe la noi prin tarisoara. Incepand cu melodiile in genul celei de mai sus, pana la reclamele terifiante. Si acum sa o spunem pe a’ dreapta: patronii astia ai posturilor de televiziune sunt niste oameni tare saraci, mai ca ti se face mila de ei la colt de strada. Daca nu ar da ei reclame dupa fiecare melodie, melodioara si melodiuta (vezi posturi de muzica) ori la fiecare cinsprezece minute in timpul filmului (reusit) de actiune, copiii lor nu vor avea paine pe masa in seara respectiva. La gandul asta n-am sa pot sa-mi continui postul, zau asa.

Dar cum eu nu mi-as pierde timpul scriind despre cativa tantalai cu fite, care se cred centrul universului, pentru ca ei „stiu sa mixeeeeze!” si-s DJ importanti in cluburile de fetite super-aranjate, subiectul acestui post nu il constituie „dragoste la prima vedere”, Vali Barbulescu (asa-l chema pe ciudatelul ala cu freze haioasa de pe tvr 1?) sau Cristina Rus.

Stati ca nu mai stiu de unde am inceput si cum de-am ajuns sa imi vars nervii pe acesti cetateni respectabili. A, gata, stiu.

Astazi ploua. 

Ploia poate sa ma indispuna. Si, cand ei stau, asa, cuminti, aliniati, aproape ca la sport (imaginati-i-vi intr-o sala mare de sport, barbulesu deschizand sirul pentru ca e cel mai inalt), asteptand agitati sa auda strigatul „URMATORUL!”, cand vezi cate le-ai putea face, cate ai putea spune, lasandu-i fara replica, savurand fiecare cuvant pe care il rostesti… ei, atunci nu auzi numai picaturile de ploaie ce bat in geam, ci si clincaitul tastelor si-un pufnit ingamfat in ras.

~ de Alexa pe August 26, 2007.

2 răspunsuri to “Mereu mi-am dorit un sac de box. AM!”

  1. Pitipoanca din clipul melodiei aleia cretine mi-a fost colega de clasa 12 ani de zile…

  2. Ar fi mai relaxant sa ii aliniezi pe un ring de wrestling.8->

Lasă un răspuns

 
