O ora 43 de minute.

I-am scris lui Marie-Christine. I-am povestit despre tot si toate. Pentru a pastra o simetrie, am inceput cu chestii despre scoala si vreme. I-am spus ca in fiecare zi mi-e frig la scoala, pentru ca ma incapanez sa-mi port hainele de vara inca putin. I-am povestit ca proful de mate ma sperie destul de tare si candva zilele astea va urma un test predictiv. Cu ocazia asta mi-am amintit ca nu am toata lectia in caiet si la biologie.

I-am povestit despre vacanta mea de vara. I-am povestit destul de explicit despre plecarile din oras, despre prieteni, regrete, decizii, baieti, Fosfo. I-am povestit cum ma las jucata pe degete de anumiti indivizi, in speranta ca vazand ca nu dau semne… s-ar putea plictisi, spre binele general. I-am recomandat cateva melodii. I-am explicat de ce anumite melodii imi aduc aminte de cate ceva. I-am povestit despre parcul nostru mare, Herastrau, despre intalniri ce nu trebuiau sa degenereaza in intalniri, despre relatii ce nu trebuiau sa duca in relatii. I-am dat poze cu mine, i-am povestit ca am blog. I-am facut cate o scurta caracterizare pentru fiecare (da!) coleg.

Oare ce-mi raspunde?

~ de Alexa pe Septembrie 26, 2007.

Lasă un răspuns

 
