Obiectiva, da’ cum sa nu.

Astazi va fi prima zi in care voi aborda un subiect cat se poate de general. Nu voi fi nici macar subiectiva.

„Ce plictisitor”, ati putea gandi voi. Dar problema e ca nu stiu daca treaba sta exact asa precum v-o explicam voua. Poate ca sunt extrem de subiectiva si nici nu imi dau seama. Oricum, sa va anunt si despre ce vom vorbi in urmatoarea jumatate de ora. E vorba despre un sentiment cel putin intersant. Intrigant chiar. Este de fapt o situatie, absurda (sau totusi, nu?). Un lucru ce sfideaza rationalul. Si irationalul. Ma tot intreb daca voi apuca sa spun cuiva replicile ce vor urma, cu atata sinceritate, incat sa ma bucur de moment in sine, si nu de sentiment.

Dar inainte de asta, ma mai framanta un gand. Poti sa nu fii deloc egoist intr-o relatie?

Poti sa te bucuri cu sinceritate pentru persoana de langa tine, indiferent de situatia in care te-ai afla tu in urma evenimentului. Asta-mi spunea de curand o persoana care crede ca isi iubeste partenerul. Evident, vi se pare atat (!) de dura abordarea mea. Pai la urma urmei de ce sa pun la indoiala un sentiment atat de nobil.
Pentru ca mi-e greu sa accept o asemene idee, in care tu esti pe planul secund, in care centrul universului tau e cel de langa tine (?).  
Poate
ca de aia. Si poate pentru ca dupa ce mi-am indus eu singura sentimentul in cauza, greutatea vorbelor astora ma apasa pe umeri. Si desi sentimentu era destul de adevarat (apropo, cum iti poti da seama daca destul=suficient?) si involuntar incepusem sa cred in toate ideile de mai sus, nu ma puteam declara fericita. Si astfel si cuvintele (da, dom’le, alea doua) au ramas nespuse. 
Nu primeam destul. Metafora mea e prea metofora acum? Nu vreau trandafiri. Si nici lantisor de aur.
Doar afectiune. Nu suna a egoism asta? Sau poate in cazul meu destul =/= de suficient. Da, poate.

Oricum, eu va promisesem un mic scenariu. Ce avea sa se intample, sau nu, candva, undeva, cu cineva. Tare as vrea sa mi se intample. Sa apuc sa spun totul raspicat, amuzata si cu toata sinceritatea.

„teiubesc.nu,nuinmodulincarecrezitu.ciinmodulmeucopilaresc.nuimitaidinelandaca-mispuicanumaivreinimic.suntfericita.atatdefericita.zau.”

~ de Alexa pe Octombrie 13, 2007.

Lasă un răspuns

 
