Hello stranger. Meet my mind.

E ziua,  si ce intuneric! 

E toamna, e fosnet, e somn…

Se saruta, ah se saruta, se saruta… 

„-RÂZI! Hai măi, râzi…
-Lasă-mă in pace!” 

TU… tu vei plange mult ori vei zambi? 

-Fuge vagonul inainte!
Sau erai doar tu?

Bate, eu stiu ca bate si eu vreau sa bata. Bate si-o aud intr-una si nu mai vreau sa bata.

„-Sa vin?
-Mi-i frica.”

 Is he faithfull to her? Hell no!

Girl! Use your mind…

„-O tigara?
-O tigara.”

Dar eu nu fumez!

Far away for far too long! 

Who was I to make you wait?

I’m sorry. It’s all I can say.

Iar se sparge-n cioburi colorate…

Imaginea, cum cine?

In noapte, in nisip, in vant. Piciorul tau nu lasa nici o urma.

Singur, singur, singur. Intr-un han departe- doarme si hangiul. Strazile-s desarte. Singur, singur, singur.

„-Poti sa te culci?
-Dar tu?
-Eu ma duc.”

Si el se duce…

Cine canta monoton?
Totul canta, tot e ton.

Deschide clavirul si canta-mi. Un cantec de mort?
-Tu canta-nainte, iubito, incet, monoton.

Cineva isi sterge lacrimile pe geamul meu!
-Hai mai, prostuto, e vantul!
-Da’ ce frig s-a facut…


Girl… use your mind… Use your mind, use your m… Smile like you mean it.

Dar ce minune ca esti, nu? Nu? NU?!

Tacerea asta e apasatoare.

Multumiri speciale: Bacovia, Blaga, Stanescu si muzicii deprimante.
Dar unde sa mai inghesui functiile bijective?

~ de Alexa pe Octombrie 17, 2007.

Lasă un răspuns

 
