Fuse fuse si se duse.

Miruna m-a intrebat ce carti am citit eu in ultima perioada si de care m-am lasat. Si motivul anume. Pai atunci hai sa spun. Nu va asteptati acum la zeci de mii de carti, citite in 2 saptamani. O sa ma refer la ultimele 3-4 volume, care s-au intins din… august pana acum.

In ordine cronologica: Doctorii (Erich Segal), Spitalul Municipal (Barbara Harrison). Da, carti tematice care ma fac sa cochetez cu gandul de a da la medicina.

Am recitit „De veghe in lanul de secara”, cartea care a avut o influenta extrem de mare asupra mea. De departe preferata mea. Holden… „m-a dat pe spate, zau!”. Asta ca sa vedeti ca am preluat si din ticurile lui verbale.

Si o carte de care m-am lasat. „Tropicul cancerului” de Henry Miller. De ce? Simplu, eram intr-o perioada neagra a existentei mele si cartea asta era mult prea pesimista. Si o persoana optimista ar fi fost zguduita de ideile personajului. Nu, nu am de gand sa mai incerc prea curand ceva cu cartea asta.

In rest… nu stiu. Nu imi vine a spune „Harry Potter 7”, dar trebuie. Hilar.

Si stiu ca nu sunt carti, dar daca tot precizez lecturile mele… mi-am cumparat poezii de Bacovia si nu ma pot desparti de ele. Nici Blaga nu pierde teren.

Asta fuse prima mea leapsa. Any colour I like?

~ de Alexa pe Octombrie 29, 2007.

 
