1, 2 si: La-la-lalalalalalalala-la! La-la-lalalalalalalala-la!

Stiti care-i subiectul postului meu? Nu stiti, cum sa stiti. Nu aveti de unde sa stiti, pentru ca nu v-am facut eu sa stiti. Stiti ce distractiv e sa repeti verbul „stiti”? Nu, nu aveti de unde sa stiti. Sau stiti?

EU!

„EU!” e subiectul. De ce? Tocmai pentru ca m-am intors cu toata bine-dispozitia pe care o posed in clipa de fata (e din plin, nu va ingrijorati) si sunt gata sa redevin „fluturasul vostru vesel” din mai. Pot sa va fac iarasi nostalgici, pot sa va smulg cate un zambet daca-mi pun in cap. Pot, DA, pot! Si ce e probabil si mai important… realizez ca eu (…cam) pot, cu efortul de rigoare depus.

In plus, mi-am recapatat energia. Aia pentru care lumea venea si-mi spunea ca sunt asa copilaroasa. Aia era fatada. Acum, forta redobandita trebuie dozata si redirectionata, pentru ca inclin sa o irosesc. Stiti ce mai trebuie? Trebuie sa ma tineti departe de butonul „delete”. Posturile din vara parca nici n-au ce cauta pe taramul acesta al fericirii, numit „ucidevisul”. Tentatia de a „scapa mouse-ul” peste butonasul rosu si sa… zup! dispara cateva articolase e mai presus decat mine. Dar sa nu mai spuneti asta nimanui, ca-i total secret.

Ca intr-o compunere pentru ora de romana, destul de scurta ea asa, scrisa din 2 in 4, cu muzica data prea tare si cu mess-ul deschis, incheiem cu o idee clar formulata, ce poarta (impropriu in textul de fata, as spune) numele de concluzie. Ea ar avea menirea sa ii dea cititorului senzatia ca textul a fost de fapt mult mai bun, impresia fiind lasata de finalul glorios de bine formulat. Sa stiti ca tinea cu fosta profesaora de romana. Vedeti si voi daca va lasati pacaliti sau nu:

Azi e miercuri, nu? Evitand din rasputeri sa incep propozitia cu „deci”, Afirmam: de miercuri Alexa e din nou Alexa. Pana acum fusese un fel de Maricica, Ionela sau sa zicem… Smaranda. Orice, numai Alexa nu. De miercuri revenim la normal. Ce sentiment placut, dupa atatea luni zbuciumate. Mai-mai si uitam cum e sa te simti asa vesel fara motive specificate. Lalalalalalaaaaa. Acum as avea chef sa cant, zau ca da, sa cant de veselie. Noapte buna. Eu ma duc sa cant.

~ de Alexa pe Noiembrie 7, 2007.

Lasă un răspuns

 
