Si ma scarbiti, dragi colegi.

Sigur am eu pretentii mult prea mari. Ba chiar imi dau seama ca sunt ab-so-lut paranoica; uneori mi se face si rusine cu mine. E atat de aiurea gandul meu incat cochetez cu ideea sa nu va destainui cu exactitate la ce ma refer. Dar na. Doar voua va spun, ca va stiu de mult timp. E vorba de o chestiune foarte, foarte delicata, chiar ma face sa ma rusinez cand imi dau seama ce ditamai dorintele am eu. Sa crezi ca e normal sa fii salutat pe culoar si-n clasa. Auzi nene! Cum sa indraznesc sa am pretentii atat de mari dupa un an de zile de cand ne stim.  O impertinenta din partea mea! Infantilitate dusa la extrem! Si acum, de! , e greu sa intorci privirea mai la dreapta, ca sa sugerezi cumva ideea „omule, nu vreau sa te vad”, nu, tu, adica voi, treeeceti pe langa, pe langa mine, pe langa ea, pe langa ei, si va mai uitati si cu niste ochi mari la mine. Sau la ea, sau la ei. Treeeeceti ca niste colegi si prieteni buni ce sunteti.

Dar eu tot va salut, pe cuvantul meu de onoare. Pana cand va simtiti si deveniti oameni cumsecade.

~ de Alexa pe Noiembrie 15, 2007.

4 răspunsuri to “Si ma scarbiti, dragi colegi.”

  1. Doamne, de-ar fi mai multi oameni ca tine…”se uita la ea, la ei…” huh?

  2. Nu te mai obosi pentru ei, Alexa draga.

  3. Sa vezi ce rusine imi este mie sa afirm ca baietii trebuie sa salute fetele mai intai si apoi sa li se raspunda la salut, nu invers…Si sa vezi cum mi se sare in cap ca suntem in secolul XXI dom’le!

  4. Probabil ca ai dreptate, Sergiu.
    Miruna, zau de nu ma gandeam daca sa scriu si despre asta. Dar mi se acrise total de comentariile pline de „secolul 21”, asa ca am zis sa o las balta. Mi-era ca ma lupt cu morile de vant

Lasă un răspuns

 
