Daca ma alegi presedinte, eu interzic florile de casa!

Sunt fata si nu imi plac florile. Imi vine sa le arunc pe geam. Imi vine sa le smulg din pamant, sa nu mai am ce uda. Imi vine sa propun o lege prin care plantele sa fie acceptate doar in spatii publice. In paduri si parcuri. Daca stau sa ma gandesc mai bine, in clasa a 8a, la educatie civica ne-a invatat exact ce avem de facut daca vrem sa lansam un proiect de lege.  Daca ma incapatanez caut caietul si va dau gata pe toti. As avea nevoie cam de suportul a 1/3 din populatie Romaniei. O nimica toata. Mai sunt si alti copii ca mine chinuiti de ai lor parinti cu udatul zilnic al florilor. Va suna cunoscuta fraza „uite, ai omorat planta!”, asa-i? Tie ti-a fost prea lene Tu ai uitat total in dimineata asta sa uzi petuniile si seara-s terminate, sunt vai de ele. Si ai tai se enerveaza.

Stiti ca eu mereu m-am intrebat cand mi-ar folosi ce-am invatat eu la materia cea teribil de plictisitoare, civica? UITATI, ACUUUUUM! Trebuie sa lansez o campania publicitara. Printez fluturasi si ii impart de Universitate.

As plati foarte bine persoanele care ar uda plantele inca existente, pentru ca imi dau seama ca e o chestie tare plictisitoare, dar epuizanta. Imi dau seama ca stimulul material ar face ca ei sa fie foarte ateti de starea acestora. Importanta lor e capitala, da. Oxigen. Realizez. Da. Nu vreau sa omor tot globul din cauza capriciului meu.

Mie doar imi e foarte lene sa ma ridic din fata monitorului si sa ii ud lui mama muscata din camera. Si atat. Noapte buna.

~ de Alexa pe Noiembrie 20, 2007.

3 răspunsuri to “Daca ma alegi presedinte, eu interzic florile de casa!”

  1. Nah, treaba ta, Alexa draga, mie-mi plac buruienile de casa. Ma pregatesc deja de puscarie, ca parca te si vad la Presedintie :)…

  2. Foarte frumos ar fi sa ne lasi pe noi bloggerii sa vizitam casa ta fara flori!Numai aerul conditionat ce mai scoate mirosul de imbaxeala si de statut, ca vorba aia, nuti place fotosinteza ca e necesar sa dai apa la flori, ca ele singure dracu sa le ia nu pot sa se serveasca!
    Importanta este ironicul ci nu vorba in sine 🙂

  3. Aerisim si ventilam cat e ziua de lunga. Profitam de florile plantate si udate de altii si traim in armonie.
    Faza cu fotosinteza imi aduce aminte de teza la bio si la cat am de invatat. DAMN!

Lasă un răspuns

 
