Colaj cu sentimente

Cand te apuci sa te gandesti serios la cat de scurta si  nesemnificativa e viata ta? Va spun eu cand. In momentul in care se intampla ceva major in viata. A ta sau a altora. Cand ti se face frica si cand simti fiori pe sira spinarii. Cand judecata iti e intunecata de spaima. De groaza. Atunci, si numai atunci.

In timp ce scriu eu aici cateva randuri, la 20 de metri distanta s-a produs o tragedie. Initial, am crezut ca sunt implicata, ca sunt eu in pericol.

S-a intunecat totul afara, am vazut numai fum. NIMIC- doar fum. De unde venea, nu aveam cum sa stiu. Imi dadeam seama ca e grav, ca arde ceva, ca nu e aer, ca e pe aproape. Foarte aproape. La mine in bloc? La ce etaj? Orice, dar sa imi pastrez calmul. Cobor, aud cum femeia de servici striga dupa mine ceva… Am iesit din bloc! Sunt afara! De aici puteam sa disting firav o masina de pompieri. Mai aud pe cineva tipand ca la scara alaturata a luat foc un apartament… Nu apuc sa verific, vine un pompier si imi spune sa urc, sa ma indepartez, sa ma intorc acasa. Si m-am intors intr-un final si acasa…

In cap aud acum vocea plansa a femeii de servici care recunoaste apartamentul care ardea ca fiind al doamnei Popescu. Femeie paralizata, sotul la piata. Eu continui sa urc scarile pana la etajul 8, nimeni nu stie de ce nu iau liftul. Cand brusc realizez ca e prea mult fum, e deja prea tarziu, sunt la 7….

Situatia pare neschimbata, e intuneric in casa la mine si nu se vede nimic pe geam. Si sunt calma, atat de calma… doar nu e viata mea in pericol, nu?

Gata, a trecut, stai jos si pune niste muzica…

~ de Alexa pe Noiembrie 28, 2007.

Lasă un răspuns

 
