Oftam.

Cum incepi un post? Cate posibilitati ai! Eu nu stiu sa aleg una. Desi, inconstient, am facut-o deja. Am inceput, gata. Greul e trecut.

Acum bat ritmul pe tastatura. Nu, nu se mai poate asa. Si nici nu ati ghici cate eventuale subiecte am in cap, nici nu ati ghici. Nici nu ati ghici, va spun eu!

Am de raspuns la doua lepse.

Dar eu nu mai scriu. De ce ma apuc iar sa bat ritmul pe tastatura? Eu nu scriu nici despre ce-mi vine mie in cap acum. Si nu e vorba de lene. Nici la ziar nu m-am dus. Nici blogul nu-l mai folosesc.

Pare asa greu sa scriu acum. Parca fiecare litera e smulsa din mine si ma doare.

Au.

~ de Alexa pe Decembrie 20, 2007.

Un răspuns to “Oftam.”

  1. Eu te inteleg…asa imi doream si eu sa scriu atat de multe la pirmul post…si mi se facuse asa de somn ca am scris trei randuri si m-am aruncat in pat :))

Lasă un răspuns

 
