Atat, nimic mai mult.

25 decembrie.

Leapsa lui Sergiu ar fi expirat astazi banuiesc… si uitati cum am prelungit timpul de asteptare la maxim. La ore din noapte, eu ma apuc sa scriu ce mi-as fi dorit de Craciun. Pai va spun ce. Imediiiat, doar sa-mi pun zahar in ceai. Si niste rom.

De Craaaaciun, eeeeu vroiam ceva verde. Un fular verde. Subtire si lung. Si crosetat de mine. Sa nu credeti ca nu am incercat. Baaa daaa! Si mai cum. Am cumparat croseta (5 lei!), am cautat vestitul ghem verde crud si m-am pus pe treaba. Crosetez ce crosetez, ochiuri strambe, late, lungi si lipsa. Dar mai ales lipsa. De la 22 ajung repede la 16 si fularul meu nu mai seamana a fular ci a bradut. Of!

Vreau fular verde crosetat de mine.

~ de Alexa pe Decembrie 25, 2007.

Lasă un răspuns

 
