M-a pedepsit si pus la colt.

M-a uitat!!! Cum cine? WordPressul. Stati sa va povestesc.

Am intrat ieri. Bag eu in browser „uci”si apas sagetuta in jos. Internet explorerul m-a recunoscut. Imi place cand nu trebuie sa scriu toata adresa, e ca si cum mi-ar citi cineva gandurile. Imi apare interfata gri si raman putin pe ganduri. Ah, da, asa mi-o schimbasem eu ultima data. Pana si ultimul post arata bizar. „Pur informativ”?! Da, imi aduc aminte acum si de el. Deci totul era exact asa cum il lasasem. De curiozitate, sau mai mult din reflex, dau click pe dashboard. Sau ma rog, asta planuiesc. Dau click fara sa ma uit calumea pe ce. Instinctiv, acolo trebuia sa imi apara mie pe fasia albastra de sus, cu tot cu dashboard. Si ghiciti ce. Nu tu dashboard. Eram simplu vizitator pe propiu-mi blog. Ce chestie stranie. Nu mi se mai intamplase. Nu eram logata. De ce?

DE CE?

Pentru ca m-a uitat, de aia. Asa ca sa ocolesc, pe duc in wordpress, site-ul oficial, ma loghez (de data asta parola imi apare singura , slava cerului, cine o mai stie?). Si ajunsei aici si m-am gandit sa incep prin a va sugera sa nu va lasati de blogging. Ca suparati wordpressul.

~ de Alexa pe Martie 2, 2008.

Un răspuns to “M-a pedepsit si pus la colt.”

  1. Publicul te vrea….
    Cat despre wordpress…recomand blogspotul :)))

Lasă un răspuns

 
