Danone, te uram.

Viata mea este compusa din lucruri mici. Atat de mici, precum udatul florilor (noua mea atributie obligatorie din casa, altfel cica s-ar lasa cu nervi din partea lui mama- ce e nou in asta nu pot sa spun exact), alunecatul pe carpetele cumparate in weekend si luatul micului de jun. 

Pentru a putea insa… lua micul de jun si intreprinde activitatile mele pasnice, am nevoie de alimente. Alimentele sunt depozitate departe de camera mea, intr-un loc situat la capatul imensului meu apartament de doua camere, intr-un loc numit bucatarie. Ce chestie! Aveti si voi de-astea?

Oricum, va puteti da seama ce drum lung tocmai de la calculator pana la frigider trebuie sa fac. Foamea e totusi o idee mai mare decat lenea ce a dat peste mine. Ma ridic alene, privesc pe geam, ma intind bine si plec hotarata sa imi aduc mancare. „Am chef de lapte!” imi spun increzatoare. „Doar sa fie din ala care sa nu necesite fierbere”. Lenea nu a fost invisa se pare. Ajunsa in bucatarie, observ ca lapte e. Din ala prefiert, minunat. Cautam termenul de valabilitate. Si cautam.

Cautam. Cautam.

Cautam?!

Gata! Uite-l! Pe absolut ultimul rand al pachetului scrie frumos „termen de valabilitate”. Asa! Deci?

Vezi mai sus„. Oo, va multumesc pentru ajutor. Am trantit usa frigiderului si m-am intors la calculator. Fi-v-ar laptele sa va fie.

~ de Alexa pe Martie 3, 2008.

3 răspunsuri to “Danone, te uram.”

  1. Ma declar fan ZuZu cu cereale nesquik :))

  2. OOOO nu ii pomeni de ZuZu ca face urat…=S
    (apropo, dejun se scrie legat)

  3. nu ne mai mira nimic din pacate . nu stim ce sa mai mancam ca sa ne fie bine

Lasă un răspuns

 
