Post cretin. Copil cretin. De ce dracu’ scriu un post, de ce dracu’ scriu un post…

Mi-e un dor uneori de imi vine sa ma arunc pe canapea. Sa ma asez fix in fata televizorului, in pozitia aia, sa ma prefac ca in 10 minute o sa apari si o sa ma dai la o parte ca sa deschizi teevizorul si sa il muti pe handbal. Stiu ca o sa ma intrebi cum a fost la scoala de 10 ori, daca am luat vreo nota naspa pe care sa o ascund de mama, daca am vreo factura imensa la telefon pe care ai putea sa mi-o platesti.

Mi-e un dor de CD-urile alea care pareau atat de groaznice atunci, care ma plictiseau de moarte, chestiile alea vechi si prafuite si ascultate la infinit. Intre timp iubesc Rolling Stones.

As vrea sa pot sa spun cuiva de chiulul de azi care sa imi spuna „aoleu, da, am facut si eu o de-asta cand eram ca tine, de n-am mai trecut o saptamana pe la scoala si i-au sunat directorii pe ai mei”. As vrea sa mai aibe cine sa se mandreasca cu mine prin tot ministerul. Si e singurul care imi spunea papusica fara sa ma enerveze o data. Sau graso, dupa caz.

As vrea sa nu te fi ignorat cand puteam sa stau sa vorbesc cu tine despre diverse lucruri. Si mi-e groaza de ce crezi tu despre mine. N-am trecut pe la spital ultima data. N-am stat de vorba cu tine atunci inainte de craciun. Am plecat de revelion. Te-am lasat singur, nu  te-am ajutat cu nimic. Am facut totul pe dos. Nu stiam ce fac. Nu stiam ce e bine sa fac. Eram copil. Sunt copil. Nu credeam ca ianuarie inseamna sfarsit.

Si mi-e al dracu’ de rusine pentru gandurile si sentimentele cretine de dupa. Si gandurile din dimineata cand mama si bunicamiu credeau ca dorm, dar am auzit fiecare cuvant din campul lexical al lui „inmormantare”. Si nonsalanta cu care am raspuns la telefonul pe care l-am primit de la spital nu cred ca o sa mi-o pot ierta o viata. Ce se zbatea asistenta aia care a sunat sa fie un soc cat mai mic. Eu parca jucam remi? 

Nici nu mai stiu cand te-am vazut ultima data. Nu imi amintesc. Cum dracu sa nu iti amintesti cand ti-ai vazut tatal ultima oara?!

~ de Alexa pe Martie 6, 2008.

5 răspunsuri to “Post cretin. Copil cretin. De ce dracu’ scriu un post, de ce dracu’ scriu un post…”

  1. nu am fost in stare sa las un comentariu cat de cat decent. de 3 ori am scris si am sters. nu stiu exact de ce. te iubesc radule…

  2. pff… Chiar daca nu tiam aratat-o, si eu ţin la tine 😦

  3. care e treaba cu ministerul?

  4. Lucra-n MAE.

  5. Sincere condoleante si felicitari pentru maturitatea cu care ai scris aceste cuvinte! Totusi… sunt unele lucruri iminente pe care chiar nu le putem controla. Singurul lucru care ne ramane intr-un final este resemnarea.

Lasă un răspuns

 
