O fi fost vorba despre lalele?

Vi s-a intamplat vreodata sa aveti in cap un subiect clar, despre care sa stiti ca vreti sa povestiti neaparat pe blog, sa va aduceti aminte de el in timpul zilei de mai multe ori si sa iti spui „da, da, despre asta scriu diseara pe blog”?. Si dupa aia sa nu iti mai amintesti despre ce era vorba? Sa te macine atat de tare chestia asta, incat nici la bio sa nu poti sa inveti din cauza asta (sau ma rog, macar este o scuza destul de buna) si sa dedici lucrului asta un post intreg? 

Cu speranta ca imi aduc aminte maretul subiect, va salut. Ah, si daca va prind pe la commenturi cu „lecitina”, aia sunteti.

~ de Alexa pe Martie 24, 2008.

5 răspunsuri to “O fi fost vorba despre lalele?”

  1. Am eu senzatia ca nu era despre lalele…poate despre frezii…;)) ce zici?

  2. ca am trecut de faza „frezii”:))

  3. poate asparagus?

  4. Acum ce faza urmeaza? hai te rog eu nu crini sau garoafe.

  5. =))))))))))) toti imbatranim..

Lasă un răspuns

 
