Pici bacul c-un zambet pe buze.

Nu am chef de un ditamai postul. Nu am chef sa am ditamai subiectul misto. Nu am chef sa imi bat capul cu ce m-a macinat pe mine in ultimele zile. Doar vreau sa subliniez ceva ciudat. Sa adresez intrebari retorice universului si sa par total desteapta pentru ca le gasesc raspuns.

Ai un motiv serios sa te simti nasol. Foarte serios. Nu, degeaba vi-l spun voua, ca nu o sa insemne nimic pentru voi motivul meu. De aia apelez la amintirile fiecaruia, la fricile voastre cele mai mari, care s-ar intampla si lasa un gust amar. „s-a despartit gigel dupa 2 ani de relatie de mine” sau „la  dracul, nu iau bacul”. Ceva de genul. Doar ca in loc sa iti provoace o stare aiurea, eventual la care s-ar fi asteptat toti prietenii tai, tu faci exceptie de la regula si te distrezi destul de bine zilele astea. Nu prea te afecteaza in halul ala, doar ca te gandesti excesiv la „chestie” (in lipsa de alt cuvant). Iti canalizezi gandurile catre… teatru sau germana sau prieteni. Depinde. Si gata, ti-e bine. Pentru moment, clar.

Si tot auzi un fel de ecou in minte a lucrurilor spuse si intamplate. Dar nu are impactul pe care ar fi trebuit sa il aiba. Pe care tu l-ai fi anticipat candva. Poate ca vestea a avut timp sa se digere? Nici macar.

Singurul lucru evident care ma face sa imi pun semne de intrebare e ca s-a intamplat de doua ori. In aceeasi zi. Din partea a doua persoane diferite. Ciudat e ca iar nici nu mi-a trecut prin minte ca s-ar putea intampla, ca mi s-ar putea intampla mie asta. Si lucrul asta ma revolta. Asta alaturi de ideea ca nu sunt revoltata destul, ca sunt momente in care imi vine sa o las balta si sa se revina la povesti initiale.

Dar nu. Cu cata convingere pledam eu acum doua saptamani intr-o discutie pe tema asta. N-o sa ignor. „Chestia”.

Si increderea este o chestie foarte ciudata, voi nu credeti?

~ de Alexa pe Aprilie 1, 2008.

Un răspuns to “Pici bacul c-un zambet pe buze.”

  1. 2 in aceeasi zi? E clar ca ai probeleme?=))…dara iata-ma, cine vorbeste =))

Lasă un răspuns

 
