Am trecut sa va salut.

Summitul a venit, leneveala mea inca nu s-a infaptuit, vremea urata imi tine partea, desi pare ca face in ciuda tuturor oficialilor astora cu nume de tufis. N-are nici curcubeu de asta data, domnul Bush.

Gandurile mele oscileaza intre „bai, vine olimpiada, bai, stai, dar nu mai e nici o luna!!” si „oare cand o sa mai apuc sa intru pe net”, dupa cearta cu mama. V-am mai zis ca de altceva, in genul unor intalniri cu clasa nu am chef (vreeeeau sa leneveeeeeesc). Ciudat, tocmai eu. E ceva rau in asta?

In alta ordine de idei, afirm ca mall-ul ma omoara. O dimineata buna si voua.

~ de Alexa pe Aprilie 3, 2008.

Lasă un răspuns

 
