AM NERVI

„caut baietzi care sa vrea sa vorbeasca pe yaho” NU, dar NU mai vreau sa vad ca introduceti in google si ajungeti pe site-ul meu.

Nu-s baiat, nu vreau sa vorbesc cu tine pe yaho. Te rooog eu lasa-ma sa traiesc in pace, te rooog eu lasa-mi iluzia ca intra numai persoane inteligente pe blogul meu. Te rog?

~ de Alexa pe Aprilie 4, 2008.

3 răspunsuri to “AM NERVI”

  1. bre, acum din partea mea,nu-i nico problema. Adica, in privinta inteligentei, mie mi-au zis doctorii ca-s nebun, dar vocile din capul meu imi zic ca nu-i adevarat. Asa ca-s OK, nu?;);)

  2. Uhmm…imi permit sa pun si eu o intrebare de copil cretin ce sunt, care e legatura intre …inteligenta si nebunie?

  3. @ floaredecolt-> 1. Era gluma.2. Din moment ce unu e nebun, nu prea mai poate fi si inteligent;), si chiar daca o fi fost omul inteligent inainte, cand e nebun inteligenta nu-i prea mai foloseste la nimic;)

Lasă un răspuns

 
