Pentru cam prima data in cele 11 luni si cateva zile, nu gasesc un titlul destul de sugestiiiv

Intamplator, umbland prin dashboard, am descoperit ceva interesant. Cu postul de jos tocmai s-au facut 100 de chestii scrise de mine pe ucidevisul. Ha! 100. 100!

Nu stiu, cred ca e putin, dar e o cifra atat de rotunda si plina si optimista, incat a trebuit sa ma apuc de cel de al 101 post. Adica asta. Am 100 de posturi, m-aude tooooate lumeeea?

Si suntem in aprilie? Stati stati stati, si suntem in aprilieeee? De pe 22 putem sa vorbim de o oarecare vechime a blogului meu. 1 an. Uuun an. Mi-e si mai drag acum. Mi-e dor de posturile cu pustii pistruiati si de unele la  adresa societatii. Sau postul meu despre rihanna, care inca mai produce valuri si face ca blogul meu sa fie un mini-forum pe subiectul ala.

1 an, se aude pana in spate de tot? 100 de posturi, daaaaa?

~ de Alexa pe Aprilie 4, 2008.

4 răspunsuri to “Pentru cam prima data in cele 11 luni si cateva zile, nu gasesc un titlul destul de sugestiiiv”

  1. ooo daa…am auzit si eu aici in spate! cat mai muuulte posturi de-acum incolo, iti urez, si la muulti,multi ani ptr blogul tau. Si pentru tine eventual,:));).

  2. Mai mai…blogul tau a devenit senior. Trebuie sa incepem sa-i cautam chestia din aia…asigurare de pensie. Sau…cum s-o mai numi.
    La cate mai multe posturi a la rihanna *evil face*.
    oh-ho…nunu. Nu arunca cu toporu, glumeam si eu…

  3. GG blogului tau, mai putin GG tie, pentru ca scrisesi cam putintel, daca e sa faci o medie 🙂

  4. februarie nici nu apare la arhiva, ca n-am scris nimic atunci 😀

Lasă un răspuns

 
