Nu a fost atat de greu pe cat credeam.

Leapsa, leapsa, leaaaapsaaa.  Ca sa nu suparam pe nimeni (sunt foarte neglijenta cu lepsele, imi pare rau, nu e cu intentie ca raspund cu o saptamana intarziere) ma voi apuca sa scriu aici 10 lucruri care imi plac ii evident, 10 care nu imi plaaaac.

Lucruri care imi plac
pauza. haaaai, ziii ceva, ce-ti placeeeee…  dar ceee?-
1. Garfield 
2. Mirosul dintr-un pachet de tigari (si totusi, nu ma apuc de fumat, m-auziti, da?)
3. Sa ma invart in pauze pe culoar, pana ametesc.
4. Cand reusesc sa iau 10 la gimnastica, PE BUNE, pe fortele mele. Nu din mila profului care imi vede fata plouata cand spune crud „6!”.
5. Handbalul.
6. Primavaraaaaa. parc, iarba, pomi, verde, verde, verde.
7. Blaga. NIchita. Bacovia. Meritau cate o pozitie separata, dar mai am de spus destule.
8. Germana. Ploiestiul. Lugojului. Da, intra toate in aceeasi categorie, din motive cunoscute de unii. Sa zicem ca e acelasi camp lexical. Metaforic vorbind,
9. Summitul NATO.
10. Melodia Mr Brightside. Si Vama. All time favourites.

Lucruri care nu imi plac
trebuie sa fie mai simplu aici-
1. Cainii vagabonzi (scuzati ca i-am incadrat la lucruri)
2. Chimia
3. Florile care trebuie udate si pentru care ma cert cu mama de doua ori pe zi
4. Chestii in care depozitezi banii si pe care platesti o groaza de bani : TADAAA, PORTOFELUUUUl.
5. House-ul.
6. Haine asortate de a valma. Roz-rosu-verde-negru, BUNA, SUNT UN CURCUBEU!
7. Vorbe cliseate, spuse pentru ca „asa trebuie/e frumos”. Simtiti oameni buni si voi putin inainte sa spuneti ceva.
8. Cerutul scuzelor. O-ri-bil.
9. Spanacul. Am rams un copil, stiu.
10. Statia Victoriei, la ora 6 jumate. Nu recomand. Sinucidere curata (stiu eu de ce spun asta).

Sa o ia cine vrea. Eu trebuie sa plec la scoala.
Sa aveti o zi buna, ne mai auzim.

~ de Alexa pe Aprilie 10, 2008.

3 răspunsuri to “Nu a fost atat de greu pe cat credeam.”

  1. „9. Spanacul. Am rams un copil, stiu.” si eu…[ashamed]
    „10. Statia Victoriei, la ora 6 jumate. Nu recomand. Sinucidere curata (stiu eu de ce spun asta).”…da. Oare de ce sunt de acord?
    „8. Cerutul scuzelor. O-ri-bil.” si totusi nu reusesc sa te conving sa nu-ti mai ceri scuze ca dau eu cu picioru intr-o piatra.

  2. si de ce iti place tie LUGOJUL??? incepe cu R cumva?…. se termina in L… si p la mijloc scrie… nume de cocalar :)).

  3. O da, de mult n-am mai comunicat noi prin commeturi :)) Ultima data a fost urat.
    Si in alta oridine de idei, ia mai abtine-te baiete:))

Lasă un răspuns

 
