Pana la urma, mi-e dor sau nu?

Mi-e cam dor de fostul wordpress, trebuie sa o zic. Nu ca PostScriptum, nu pe ocolite, asa, pur si simplu. Merita inceput de post ideea asta.  Si pentru ca tot am scris asta asa, pe sleau, o sa mai spun de ce imi mai e mie dor aici. Si cateva constatari, ca bonus.
Am observat ca uneori poti sa te dai cu fundul de pereti, ca tot nu se intampla ce vrei tu sa se intample. Pana cand cineva de sus nu apasa butonul magic, care sa declanseze ori marea impacare, ori vreo iubire care parea imposibila, ori pur si simplu sa incetezi sa iti mai pese. Traumele mele adolescentine au fost prezentate candva pe acest blog la punct si virgula (de fapt blogul asta e floare la ureche pe langa cel de pe haipa), si imi place sa cred ca asta se intampla candva, ca au incetat, ca nu mai folosesc blogul pe post de terapie online. Doar ca am pe fundal o melodie simpatica, ce are ca refren o parte semi-urlata de genul „hate is a strong word, but i really really really don’t like you”. Asta e bonusul promis. Am inceput cu el din … din nu stiu exact ce motive.
Dar de fapt nu am chef sa spun de ce imi e dor, vreau sa mai vorbesc pe tema asta. Ideea mi-a venit tot in urma unei melodii, in care tipul se jelea ca sentimentele pentru prietena lui i-au disparut din senin. Ca ii e dor de ele, ca si le-a cautat metaforic aproximativ peste tot, dar nici urma.
Al naibii, il inteleg. De ce exact, nu pot sa zic. Nu stiu sa zic. Poate stiti voi pentru mine.
Dar mie nu imi e atat de dor ca tipului din melodie. Putin da, dar sentimenetele astea erau o nuanta prea puternica pentru mine.
Sa nu credeti ca nu imi mai pasa, a, nu nici vorba. Dar intr-un mod nesimtit si care se rezuma la „noi am fost candva prieteni”.
Gata. Atat?! Credeam ca o sa simt nevoia sa mai scriu. Se pare ca asta fuse in dimineata asta. Si probabil si pe… tema asta. Ciudat.

~ de Alexa pe Aprilie 14, 2008.

4 răspunsuri to “Pana la urma, mi-e dor sau nu?”

  1. Timpul trece peste toate (urasc stereotipul asta, dar e adevarat)
    Sau daca nu ai rabdare alcoolul e solutia 🙂

  2. Daca iti aduci aminte, varianta a doua a fost incercata. Stiu ca te-am gasit atunci rapid prin agenda telefonului.

  3. Nu mai ştiu :)))

  4. alcoolul nu e solutia.Si app imi palce articolul.ADica idiele din el:) poaet ca ais gasi uneel compeltari:)

Lasă un răspuns

 
