caciula. muzica. fericire. tumbe. cade. au!

Mereu m-am intrebat o chestie. De fapt am mai si scris despre asta un post destul de lung, numai ca, fix in clipa aia wordpress-ul se hotaraste sa nu-mi asculte comenzile si sa mi-l stearga (era gata, terminat, slefuit si simpatic postul meu). Acum ne von rezuma la simpla idee expusa acolo:

„Cum arata lumea pe strada, care asculta muzica la ipod/mp3, carora nu li se vad castile, DAR FREDONEAZA?”

De ce situatia asta particulara? Pentru ca toate iarna asta a fost cazul meu. Purtam o caciula mov simpatica. Oare m-au considerat nebuna, pentru ca vorbeam singura? Poate ca s-au gandit ca am casti? Poate au ignorat? Nu, nu-mi place ultima ipoteza, numi place ideea de oameni carora nu le pasa de ce/cine ii inconjoara. Nu.

Oricum, vremurile friguroase au trecut si acum este total clar ca nu-s ticnita (nu zambi, nu-s!), ca totul se rezuma la putina muzica, cea care iti mai scoate cate un zambet, care te mai face sa topai pe strada sau te inece intr-o pasa plina de amar. Uneori cel putin, o melodie tampita poate sa iti aduca aminte de diverse prostii, care pentru tine in clipa respectiva ar insemna o groaza. Asta ca sa nu spunem „totul” pentru ca m-as speria instant pe mine de ce cuvinte marete si groaznic de siropoase sunt in stare.

Daca oamenii ar putea sa invete sa fie fericiti FARA inca o persoana alaturi, am face cu totii tume prin parc. In afara de pihologi, astia si-ar da demisia. Concluzie la minut, da, da.

~ de Alexa pe Aprilie 21, 2008.

2 răspunsuri to “caciula. muzica. fericire. tumbe. cade. au!”

  1. si eu fac asta des [ascult muzica pe strada]. e o satisfactie permanenta sa vad fetele oamenilor cand trec pe langa ei, dansand. Cantand, zambind. Ma simt liber. Minunat.

  2. You lonely thing…
    Eu nu vreau sa invat sa fiu fericita. Not a big deal. Call me weird *shrugs*

    Singur, si sti bine ca nu ma refer doar la un fel de singur ca nu-s genu, ci la toate „singur”. E boring. te-ai plictisit. Faci …sa zicem 4 tumbe pe minut. asta inseamna…240de tumbe pe ora. rezulta 5760 de tumbe pe zi.
    Tu CHIAR vrei sa faci asa ceva?!

Lasă un răspuns

 
