In cazul in care uit…

Trebuie sa imi reiau ideea de mai jos. Nu incec sa imi maresc numarul posturilor cu cele 3 randuri de acum, nici gand, numai ca daca va aduceti aminte, data trecuta cand aveam un subiect bine definit in cap… l-am uitat. Si mi-l amintisem acum vreo doua zile, eram chiar fericita. Si aflata in fata calculatorului, nimic. Minte goala, am tras ciocolata langa mine si am mancat. Nu mai vrem asta. Acum facem totul mai… sigur.

Imi plac ideile mele, stiati?

~ de Alexa pe Aprilie 21, 2008.

Un răspuns to “In cazul in care uit…”

  1. Deci ideea care nu trebuia uitata e…?…Sau ai uitat-o deja. o.O

Lasă un răspuns

 
