…ccesive, structura lui este complexa, determinand compozitia pe mai multe planuri.

Imi trebuie o ultima insemnare pe aces blog, avand 15 ani. In doua ore, voi fi avand 16 ani si 15 minute. In 2 ore, o sa fiu de o varsta cu toti ceilalti colegi ai mei. In doua ore, o sa am motivul perfect sa zambesc larg, sa ma uit in oglinda si sa spun tare „am 16 ani!”.

Cineva imi poate studia cu exactitate anul acesta de viata, pentru ca am scris pe tot parcursul lui, pentru ca mi-am pus pe hartie (prea obisnuita cu aceasta expresie ca sa pot sa o schimb) toate gandurile, bucuriile pe care le-am trait, dezamagirile (intre noi fie vorba, nu chiar in numar de doua-trei) si… si cam tot. Vedeti, multe sunt banalitati, altele par clisee groaznice. Nu-mi pasa, sunt cliseele mele, pe care eu le-am trait, iubit, insemnat aici. Si chiar daca ma asteapta Ladima sa-l studiez, chiar daca relatia Catalin-Catalina este nerabdatoare sa fie studiata intens, eu nu ma despart de al meu blog simpatic, de spatiul virtual care la o adica, e mereu langa mine. Pe care il abandonez, apoi redescopar si care ma primeste mereu inapoi (ce-i drept, ma mai uita, imi mai cere parola, nu-mi lasa calea fara diferite obstacole. ce vreti, ma mai pedepseste).

Nu, nu am vrut sa spun nimic de fapt, nu am vrut sa aiba sens. Si nu am vrut sa va anunt cumva subtil ca e ziua mea maine si nici ca inca nu am aflat ce cadouri misterioase voi primi. Am vrut sa am ceva la care sa ma uit mai tarziu si sa-mi spun „ce copil eram eu la 15 ani!”.

Ma cheama Ladima. „…Romanul nu urmareste drumul clasic, traditional, al nararii suc…”

~ de Alexa pe Mai 14, 2008.

Un răspuns to “…ccesive, structura lui este complexa, determinand compozitia pe mai multe planuri.”

  1. in doua ore…. adik… atunci… o sa spui tare: „tot sunt mai mica k victor” :))

Lasă un răspuns

 
