sunt biiiiiiiiiiiine

ceva ma opreste sa imi mai exprim gandurile aici. ce? speram sa ma ajute careva cu intrebarea asta. terapia prin scris nu mai are efect, pentru ca nu mai exista poate nici cauza terapiei. terapia s-a sfarsit. terapia si-a indeplinit scopul. sunt pe linia de plutire, sunt biiiiiiiiiiine. unul dintre motivele pentru care scriu acum este faptul ca am teza la mate azi, lucru de care uit sistematic, si imi trebuie alta ocupatie fata de sin2x=2sinxcosx. v-am spus ca imi redecorez camera? ma refer la postere, vaze si alte prostioare, mobila mea ramane. iei.

nu stiu de ce scriu cu litera mica azi. lasati-ma sa scriu prostii cateva zile, ca sa imi reintru in mana si sa va mai povestesc intamplari din gradinita.

~ de Alexa pe Mai 21, 2008.

2 răspunsuri to “sunt biiiiiiiiiiiine”

  1. da’ numai tampenii in ultimul timp, draga mea. unii oameni scriu mai mult decat tine intrun post p hi5 ( scraps). think about it. probabil skinul hidos e de vina.

  2. interesant ..

Lasă un răspuns

 
