Ne jucam de a v-ati ascunselea.

Aflandu-ma undeva in vizita, cu laptopul aproape, cu Arctic Monkeys pe fundal, m-a pocmnit dorul sa scriu pe blog. Gazda isi face de lucru pe undeva prin alta camera (te ridic la rang de gazda, exact), iar eu am baut un suc ciudat, dar bun. Nu pot sa identific exact fructele pe care le-ar fi continut. Sau m-as balbai si incurca. Am avut de ales intre asta si ceva cu gualemara. Fata mea debusolata a influentat decizia gazdei si mi s-a oferit sucul care suna o iota mai putin ciudat. Am zambit, a fost bun, portocaliu-galbui.

….. DOAMNEEEEEEEEE! Dar nu se poate!

Eu v-am avertizat ca o sa scriu prostioare pana cand imi redescopar partea, latura, coltisorul artistic din mine. Ma, dar macar firicelul melancolic sa fie pe undeva! Macar tragerea de a-mi mai pierde vremea pe net! Sau instinctul primar de a vizita blogurile in zorii zilei.

S-au luat toate de manuta, s-au ascuns dupa canapea si rad de mine. Eu le caut constiincioasa in continuare. Va tin la curent cu noutatile, poate aud chicotit de undeva si le descopar impreuna sub un tei din cismigiu.

~ de Alexa pe Mai 22, 2008.

4 răspunsuri to “Ne jucam de a v-ati ascunselea.”

  1. baaaaai. nu-s gazda. Make yourself at home =))

  2. Ce interesant unii autori si oameni discuta despre ale sale opere ingenioase ,;sa zicem ca este prezenta autoare in cauza o autoare de carti adevarate(autor)e fain ca-ci e mai bine sa te promovezi pe linia scrisului lingvisticii lecturarii…successo /+_+#

  3. tongues says : I absolutely agree with this !

  4. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Nonaggressive
    .

Lasă un răspuns

 
