Bine dispusa.

Gata! Scoala pe duca, cheful de ore de mult apus (in cazul in care chiar a existat), absente motivate, vreme frumoasa… Deci ce si-ar mai putea dori un adolescent de 16 ani acum? Vacanta propriu-zisa.

Adolescentul si-a pus in cap sa intreprinda cat mai multe activitati. De la datul unor meditatii, la voluntariat si fluturasi. Si acum nu ma refer numai la impartitul pliantelor… daca intelegeti ce vreau sa spun. Am sa ma apuc sa bat netul sa vad exact cum as putea sa ajut ca voluntar, ce domeniu imi surade. De fapt a de gand sa incerc cat mai multe domenii, tocmai pentru a-mi da seama si ce-mi place exact.

As face pe ghidul prin muzee. Nu suna deloc rau. Nici Crucea Rosie nu-mi displace, faci un curs de prim-ajutor. Nu stiu si abia astept. Ne auzim cand ma hotarasc ce vreau sa fac. 

~ de Alexa pe Iunie 2, 2008.

Un răspuns to “Bine dispusa.”

  1. am de facut curatzenie :)) daca vrei te primesc ca voluntara 🙂

Lasă un răspuns

 
