Si eu cunosc pe cineva care participa la o olimpiada internationala…

Si din nou. Si inca o data. Fac bagaje! Adica termin bagaje si mama spune ca mai am o groaza de facut, cand eu le-am si inchis. O sa vedem daca ma trezesc fara periuta de dinti pe acolo.

M-am documentat in legatura cu bagajele de mana in avion. N-au voie sa depaseasca 115 cm inaltima+latime+lungime. Mie mi se cam pare o aberatie sa stau sa adun, dar poate am inteles eu gresit de pe siteul lor. Una peste alta, sper sa mi-l accepte asa cum e, ca altfel… poate ma trezesc fara acte pe la nemti. Si drumuri pe la ambasade sa nu ma puna sa fac. Gata cu paranoia insa.

Trecem la partea frumoasa a plecarii mele… iarasi stat pe moca prin Germania! Nu, nu va fac in ciuda. Adica nu incerc sa o fac intentionat. Daca in schimb se intampla, luati-o ca un bonus ca mi-ati citit insemnarea scrisa pe fuga. Asadar, ne plimba pe la fabrica Volkswagen, ne duc prin orasele lor mai mari din est, facem proiect si ne dau 200 euro bani de buzunar. 200!

Acum partea nasoala: totul in cadrul olimpiadei internationale. Avem de munca de joi pana marti, dar toata saptamana de dupa e de frecat menta si de vizitat ce  ne-au promis prin mailuri.

Si da, puteti sa spuneti ca stiti pe cineva care participa la o olimpiada internationala. Scary, nu? Si acelasi lucru e valabil si pentru mine. Si eu cunosc o persoana care participa la o olimpiada internationala. Dar stai… sunt chiar eu!

Oameni, ne auzim intr-o saptamana jumate. Cu sau fara vreo medalie (zici ca-s gimnasta), speram ca mai putin anemica – da, la propriu- decat acum si cu dorinta arzatoare de a ma duce la Dinamo la inot.

Va salut.

~ de Alexa pe Iulie 22, 2008.

3 răspunsuri to “Si eu cunosc pe cineva care participa la o olimpiada internationala…”

  1. bafta. stiu ca poti. e evident k poti 😉

  2. pe mine m-ai uitat?:(
    haha

  3. Olimpiada internationala, sigur, doar nu e nationala. S-a mai pomenit?
    si dragut skinu pustoaico, dresden ti’a priit.

Lasă un răspuns

 
