Hey BOBO!

Cum (dar cum?) sa mai ai tragere sa postezi ceva pe aici, cand, la un moment dat pe parcursul zilei, primesti un mail (speri sa fie de la cine trebuie) despre un comment pe wordpress care asteapta aprobare… si suna asa:

autorule / autoareo…cu regret iti spun k ejti spart/a si ejti vai de viatza ta…u nu stii oare k textele , versurile , bancurile si asa mai departe din limba engleza nu le poti traduce in limba romana? adik …le poti traduce dar nu au acelasi sens ,aceeasi semnificatie k in limba engleza ! asa k pls inainte sa mai faci “descoperiri” din astea si sa diseci o melodie ca asta kre parerea mea e …kt de kt buna mai intai ia kteva lectii de lb. engleza…si app:) ai greseli mari in traducerea melodiei )

…si insul n-a invatat saracul nici macar limba lui si-si permite pe blogul meu sa isi imprastie incultura…

Ei, atunci ma enervez si ma face sa-i dedic un post.

Da, ca de obicei, primesc comenturi de la marii culi, ce dau intamplator de blogul meu (de ce Doamne, de ce?) prin postul „De ce e cerul albastru„, care are zilnic cate 70 de vizitatori venitit de pe google, dar in care eu de fapt imi bat joc de prostia de melodie a Rihannei „Unfaithful”. Frustrati ca nu au gasit mura in gura referatul pentru scoala, se enerveaza micutii si se apuca, ei, suparati, agitati si cu sangele urcat la cap, sa arunce cu noroi. Dar nu cum cred ei ca in mine, ci, spre amuzamentul meu, tot in ei. Tot pe acolo imi sugereaza cineva sa ma satisfac singura, daca aveti curiozitatea sa cotrobaiti prin comentarii. Multumesc de sfat 🙂

Si n-am ma nimic cu criticile constructive!

Acum inapoi la tine, cum te-o chema. Bobo parca? Puisorule, dragutule, frumuselule, iubitule- uite cum sta treaba. Eu pe tine nu o sa te iau niciodata in serios. Da. Ni-cio-da-ta. De ce? Ei de aia. Pentru ca tu intai zignesti fara motiv, pentru ca nu ai nici un argument valid, doar vorbe in vant, pentru ca scrii cu j, k si sh, pentru ca iti place melodia tipei care in videoclipe se prelinge pe pereti, pentru ca nu ti-ai lasat decat numele fantezist BOBO si pentru ca AI INDRAZNIT SA IMI JIGNESTI CUNOSTINTELE DE ENGLEZA (fac urat). AHH, mic sfat: cand incerci sa convingi pe cineva ca nu poti sa traduci lucruri dintr-o limba in alta fara sa se schimbe din 

Pa BOBO! Eu plec la mare.

~ de Alexa pe August 25, 2008.

5 răspunsuri to “Hey BOBO!”

  1. Ohoho, join the club. Daca ai stiicati m-au facut idiot, frustrat, poponar si asa mai departe…si ghici ce: Nu merita sa le raspunzi, dar puti sa le dai o muiţă dandu-le un mail politicos in care le explici ca e blogul tau si ca ii inviti sa nu il mai citeasca…

  2. dar cand te apuca neeeerviiii…

  3. Refuz sa ma mai las influentat de idiotii de pe net

  4. …eu am sters FloareDeColt. Am avut cateva intentii de a salva articole bune..dar m-am gandit ce rost mai are?
    nu imi dau seama daca ii simt lipsa…vom vedea.Desi nu cred.
    …oricum nu vroiam sa-mi aduc prea mult aminte de ce am scris pe acolo. Sooo…I’ve grown? yes. i think i did. At least a little.

  5. Hei, priveste partea buna a lucrurilor: fiind gasita atata pe google, poate iti „castigi” cativa cititori demni de citit blogul tau. Eu nu stiu daca sunt sau nu, dar un lucru stiu sigur: dupa ce am citit postul ala si apoi pe asta, o sa revin sa ma mai zgai 😀

Lasă un răspuns

 
