OK, sa va explic

Gata, am din nou subiecte! Am din nou dorinta de a-mi afisa bloguletul asta pesimist la status (bine, nu chir de azi, ci cand chiar o sa fie un post ce merita expus).

Pacaleala!

Nu, nu. Eram serioasa. Numai ca schimbam ceva radical. Nu schimb ca de obicei interfata si ma multumesc cu gandul ca „na, uite, am mai facut ceva pe blog”, nu, nici nu incep sa scriu pe altul obscur, nu, nu, pur si simplu- wordpress-ul azi m-a bagat in fastest growing blogs fara motiv! Un semn, va zic eu! De aceea tin sa le multumesc pentru aceasta eroare de care am profitat (si dupa care m-am ales cu comenturi la posturi de cine stie cand) si ma reapuc. Ma rog, asta ar fi o chestie. Dar au inceput sa se planga cunoscuti ca au intrat si au observat „moartea clinica” in care se afla. De ce sa negam? Nu am avut chef sa va spun ce fac. Nu-mi imaginam ca meritasa stiti prin ce trec eu. Dar privindu-l ca pe un hobby ce intr-o vreme ma tinea lipita de calculator inaintea unor teste si teze importante (pe naiba, cui ii pasa ca ai luat 10 la mate in viata vreodata), dar de fapt seara de seara, m-am gandit „la naiba, uite ce pot sa mai fac eu dupa amiaza”.

Asa ca asteptati-mi latura creatoare. A, mai am o intrebare. Cu ce se incepe cand ai aproximativ 3 idei despre care doresti sa povestesti? Dai cu banul de mai multe ori?

[si de ce lipseste o parte din postul meu dedicat lui boboooooooooo?]

~ de Alexa pe Septembrie 19, 2008.

Un răspuns to “OK, sa va explic”

  1. Se incepe cu cea mai plicticoasa… ca sa iti intri in mana si sa le faci pe celelalte doua cat de cat inteligibile 😛

Lasă un răspuns

 
