Si meditatoare voastra ar putea sa fie o fata de 16 ani, foarte bine dispusa si falita.

E normal entuziasmul meu zilele astea? E normal sa te bucuri in drum spre liceu de faptul ca asculti melodia preferata in casti si ca functioneaza ca o ilozare fonica? Ca te incarca lucrul asta marunt cu atata energie incat crezi ca toata foarta si taria dobandita te ajuta sa muti Fagarasul din loc?

Nu vorbesc despre altceva decat o dimineata buna, care-ti marcheaza toata ziua. Mai, am impresia ca imi face bine sculatul la nu alta decat ora 6 dimineata.

Ca tot am ajuns la subiectul asta, vrea cineva meditatii la germana?

~ de Alexa pe Septembrie 23, 2008.

3 răspunsuri to “Si meditatoare voastra ar putea sa fie o fata de 16 ani, foarte bine dispusa si falita.”

  1. eu eu eu eu euuuuuuuuuuu vreau! 😀

  2. ilozare este un cuvant? si stii ca te vreau ca meditatoarea mea la germana din clasa a 5a, but things are constantly gettin in the way…

  3. E foarte normala asa o stare.O dimineata face cat o zi intreaga cu toate ca nu tot ce incepe rau trebuie sa se termine bine.Dar o dimineata buna ajuta tot timpu’.Apropo am vazut recent o actrita intr-un film si nu stiam de cine imi aminteste.Culmea ca erai tu.Take care.

Lasă un răspuns

 
