Da, categorisiti-ma ca fiid superficiala.

E atat de toamna, de frumos, de diferit incat imi vine sa sar in sus. Imi vine sa tip cat de fericita sunt, imi vine sa fac scriu numai despre starea mea. Vreau sa culeg toate castanele din cismigiu numai pentru ca imi plac, sa iti dau si tie una doua, ca sa iti impartasesc din bucuria mea. Ce rost au castanele astea? Nu stiu, simt doar ca prin ele pot sa imi contabilizez fericirea. 

Lipseste sensul? LIPSESTE! As imbratisa lumea fara sa cer sa fiu imbratisata inapoi si fara sa ma zbat sa ma intelegeti. E vorba de o stare de spirit, baieti. Si e vorba de fapt de … fericirea bruta.

~ de Alexa pe Septembrie 27, 2008.

5 răspunsuri to “Da, categorisiti-ma ca fiid superficiala.”

  1. Ai fumat verde?!

  2. Nu esti superficiala, ceea ce zici tu e diferit fata de ceea ce am discutat noi. Ai fi superficiala daca ai imbratisa lumea in fiecare zi si ai pretinde ca ai un motiv. Asa cum toata lumea se imbratiseaza si se pupa in fiecare zi, pe motiv ca si-au simtit lipsa de ieri pana azi…

  3. Asa si trebuie sa fi…Constant fericita :)Good for you lil’ one.

  4. Cat ceri pe kil?

  5. Draga Alexandra Radu, ai uitat n-ul de la fiind de la titlul.
    Ah, ti-am zis in ultimul timp ca te iubesc? Daca nu, iti zic acum. Si eu ma simt la fel ca tine.

Lasă un răspuns

 
