E rosu si ma place. Se tot intoarce la mine cand il vreau. E yoyo.

Dupa zile istovitoare, ore intregi petrecute in examen, pauze *extrem* de placute, surprize si probe orale – ma vad acasa, cu foita importanta in fata mea. E un print al situatiei mele la examenul de la Goethe de azi, prin care ma anunta ca am trecut preexeminarea cu brio si ma asteapta marti la examen. Ar trebui sa ma bucur si sa fiu mandra. Asa a zis examinatorul, care azi a picat mai mult de 50% din candidati. Eu nu ma simt fericita si mandra. Eu ii injur in gand… adica ii critic in gand ca m-au tinut vreo 7 ore in stres, fara sa mai conteze la ora actuala munca si efortul depus astazi. Dezorganizare in floare la nemti. Birocratie. Preexeminare introdusa doar pentru a mai scoate un 70 RON de la candidati. Oboseala si nervi. Durere de cap. Imbratisari si mesaje.

Maine o luam de la capat cu fetele cunoscute si cu Plank. Indata ce ma adun, imi trece durerea de cap si scap de obsesia mea cu yoyo-ul ala pe care l-am gasit sub pat, renunt la insemnarile-jurnal. Mi-am facut si eu mana. Nu cu yoyo-ul ma, la scris!

~ de Alexa pe Septembrie 30, 2008.

Un răspuns to “E rosu si ma place. Se tot intoarce la mine cand il vreau. E yoyo.”

  1. hei nu-i corect toata lumea are care un yoyo numai eu nu gasesc nici nu am pretentii la unu de firma macar unu dala banal yoyo sa fie peste tot pe unde merg ajung prea tarziu si aud mereu „l-am vandut pe ultimul” :(( dar totusi imi doresc asa de mult unu 😀 dak stie cineva de unde pot lua sau dak nu mai aveti chef sa va jucati cu propriul yoyo il cumpar eu orice ar fi http://www.me_ioaanaa@yahoo.com raman datoare si ms anticipat

Lasă un răspuns

 
