Cineva sa scoata dopul!

Azi am avut chef sa imi pierd vremea in cismigiu putin, sa dau ture, sa ma ridic putin pe varfuri, sa petrec mult timp pe o banca jigarita si verde (cat timp nu era de o singura persoana ne convenea aproape orice). Toate bune si frumoase. Cu fata catre lac, care parca e mai verde ca niciodata in aceasta perioada a anului, atat de verde incat poti suspecta autoritatile ca au folosit colorant pentru imaginea socanta, mi-am adus amintecat de des stateam iarna trecuta pe platforma lui. In mijlocul mijlocului – si inghetam si radeam si ne plangeam de mila printre reprizele de ras. Acum vreau sa imensul lac sa dispara mai repede, sa fie uscat, sa pot sa ajung acolo si sa realizez cat timp a trecut si cat de diferite sunt vremurile.

Lacul imi pare o cada imensa si plina cu de toate. Si spun „de toate”, pentru ca nu vreau sa va povestesc cum am vazut cu cateva luni inainte unul care isi spala ciorapii intr-insul. Pastrez imaginile pentru mine.

Trebuie sa dispara. Nu prea imi pasa ca parcul o sa arate gol si comun. Sau dezolant. Vreau sa am un motiv in plus sa-mi dau seama ca a trecut timpul. Ca sa pot sa stau cu picioarele pe bordura noastra. Si sa imi pierd vremea in locul in care erau indivizii aia doi foarte draguti anul trecut, cand el o tinea pe ea in brate, iar ea ii plangea pe umar. Nu prea as putea sa uit momentele, cand tanjesti dupa asa ceva. Dupa afectiune, cand tot ce primesti sunt rautati si aparenta indiferenta. Si rautati din nou.

 Unde-i dopul ala?

~ de Alexa pe Octombrie 10, 2008.

2 răspunsuri to “Cineva sa scoata dopul!”

  1. Ce rautati primesti maica’?
    ..”bordura noastra”?=)))

  2. nu rade ma! :))

Lasă un răspuns

 
