Vremuri. Ce vremuri.

Nu v-ati intrebat niciodatat de unde „ucide visul” pe capul meu, deodata? De la zambete si flori in clasa, la asa ceva.
Va mentionasem ceva de pasiunea mea pentru poezie, in special Blaga. De acolo vine. De aici.

–––
Vei plange mult ori vei zambi?
Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
„Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

Tin sa recunosc faptul ca intr-a 9a aveam probleme. Probleme pe care le mascam frumos, cu un zambet, doua, cu un schimbat de subiect. Nu vorbesc de deceptii in dragoste, nu era cazul la varsta aia inca. Cu ocazia asta ma intreb cati dintre voi chiar ma stiti.  

Ucide visul…

~ de Alexa pe Octombrie 23, 2008.

3 răspunsuri to “Vremuri. Ce vremuri.”

  1. Alex. Eu te stiu. Eu banuiesc ce gandeai cand ai ales poezia.
    Si vreau sa cred ca gresesc.

  2. (e randul tau)

  3. „Un vant de seara/ aprins saruta cerul la apus/ si-i scoate ruji de range pe obraji.” cea mai tare sintagma pe care am intalnit-o vreodata, mai tare ca „to be or not to be”. Blaga chiar a fost un om briliant.

Lasă un răspuns

 
