LLaduu raspunde.

Mersi Mihai, aveam timp, nu stiam ce sa fac, vroiam sa scriu un post, numai ca daca ma mai gandesc sau vorbesc o secunda in plus despre ce ma macina pe mine de un timp in coace, o sa incep sa cred ca imi place sa dau singura cu ciocanul in mine. Sunt propriul meu aparat de tortura. Oricum. Leapsa:

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be?
Mica poveste in spate: esti cu unul de care chiar iti place, iti faci sperante si asa. Merge o vreme scurta, apoi realizezi ca mergea doar pe baza unor compromisuri. „Ti se deschid ochii” – prostii de genul asta. Va despartiti, tu iei initiativa. Peste 6 luni descoperi ca atunci te si insela. What would you reaction be?
Ahm, explicit: n-am raspuns la mesaje, telefoane, l-am lasat in fata blocului sa inghete, scarba, nervi, dezamagire. Dar in principal, dezamagire. Nu-i aceeasi situatie, dar e pe acolo.

2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?
Sa am viata pe care mi-am dorit-o de cand stiu cu adevarat ce-mi palce: prieteni, un servici la care sa-mi placa sa ma duc, o casa mare, pe care sa o impart cu prieteni de familie, excursii, rasete in familie, un om langa care sa nu simt ca fac un compromis petrecandu-mi viata alaturi de el.

3. Whose butt would you like to kick?
Celor care arunca vorbe fara sa se gandeasca putin la efectul lor. Celor care arunca vorbe fara vreun fond.

4. What would you do with a billion dollars?
Multi bani. Evident as investi, as dona, as cheltui aiurea, as cumpara o casa de vacanta undeva prin Austria, as calatori, mi-as deschide o cafenea. Si pensiune suna simpatic. 

5. Will your best friend always be your best friend?
Speram ca nu o sa i se para salariul de medic mult prea mic in Romania.

6. Have you ever been in love with 2 people at once?
Oarescum. Mi-a picat cu tronc, timp in care eram implicata in alta relatie. Ciudatenii de acest gen.

7. How long would you wait for someone you really loved?
Teoretic, pana cand realizezi care-ti sunt sansele. Dar de fapt, si dupa punctul asta continui sa astepti. Astepti pentru ca nu-ti sta capul la altul. Astepti, pentru ca nu poti sa treci peste. Nu e vorba de „cat timp ai vrea sa stai dupa”.

8. If you won the lottery, would you quit the job?
M-as ocupa mai mult de cafeneaua sau pensiunea mea.

9. Who is on your celebrity top 5 … you know, the ones … that if you ever had an opportunity …
Am ceva cu accentul britanic. Asa ca: Alex Turner de la Arctic. Poate sa fie in realitate si un cretin si jumatate, as vrea sa-l am o data in fata sa-mi vorbeasca. Atat. Si Hugh Grand. Ei doi, pe rand. Cu pauze de 5 minutre intre ei, ca sa aibe timp sa bea si ei o inghititura de apa.

10. What sucks the life out of you?
Grijile. Evident.

11. How would you see yourself in 10 years time?
Fericita. Vorbind cu multi straini, in calatorie de afaceri. Tinand o prezentare pe tema noile produse Oracle. Ajungand acasa si trantindu-ma pe canapea, luand telecomanda de la combina in mana si selectand „No buses” din playlist. Band mult prea putina apa. Cumparand o rochie de seara pentru banchetul de implinire a 25 de ani de Firma. Nesuferind nici atunci cafeaua. Cautand disperata cercei pentru ziua de nastere a unei colege. Iesind in Conversi la o plimbare in parc. Vizitand-o des pe mama.
Pot continua. Am asteptari mari de la viata.

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
Care stie ce vrea de la viata. De apreciat.

14. Would you rather be single and rich or married but pour?
Sa spunem ca „Married” nu-nseamna neaparat si fericit.

15. What’s the first thing you do when you wake up?
Pun telefonul sa mai sune inca o data peste fix 9 minute.

16. Would you give all in a relationship?
De cele mai multe ori, te cam arzi. Adica eu m-am cam ars, nu stiu voi. Probabil totusi ca am ramas la fel de inconstienta.

17. Is your career vitally important to you?
Yessss. Sunt genul de persoana care crede ca banii mai si ajuta putin la capitolul fericire. Nasol sa plangi in metrou. Mai dragut intr-un Ferrari. In plus, satisfactiile profesionale iti dau incredere in tine. Adica asa vad eu treaba.

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?
Hai sa o zic pe aia cu iertatul, dar fara sa uiti: „ierti, dar nu uiti”. Aoleu, glume lesinate de ora 10 seara.

19. Do you prefer being single or having a relationship?
Ce-i aici, alba-neagra? Unde-i griul, nene? 
Pan’ la urma totusi cred ca e dragut sa fie cineva langa tine…

20. List 6 people to tag.
Deblog, Floaredecolt, Miruna. Si vedeti voi mai departe. Daca intrati pe pagina mea si cititi, ok, mie imi e lene sa va scriu linkurile.

Leapsa asta atinge puncte sensibile. Cum ma vad eu in 10 ani… La naiba, aparatul de tortura e omniprezent.

~ de Alexa pe Noiembrie 5, 2008.

Un răspuns to “LLaduu raspunde.”

  1. Se putea sa nu fiu si eu acolo?! nuuuuu

Lasă un răspuns

 
