Post: „cutiuta-amintiri”

Nu o sa va vina sa credeti, cand probabil apasati pe linkul din blogroll-ul vostru, intrand la mine aici. Nu va asteptati sa vedeti ceva nou, ci din nou „Lladu raspunde”, sa dati plictisiti „back” si sa va intrebati ce mai faceti acum. Ei bine, nu! Va stric planurile. Am un chef sa scriu…!

Despre diverse lucruri personale. Am incercat sa identific tot felul de lucruri mici la care tin eu, care sa insemne ceva pentru mine, care sa imi provoace un zambet. Cu ocazia asta am descoperit ca eu nu fac parte din persoanele care au nevoie de obiecte, prin care sa isi manifesta afectiunea, sa isi aduca aminte de momente. Am foarte putine lucruri le care tin, spre deosebire de alte persoane. Am o prietena care are o ditamai cutia cu hartiute, pliante, floricele si mai stiu eu ce, pe care le pastreaza de ani de zile acolo. Un mic depozit de… amintiri?

Eu n-am. Si intr-o vreme vroiam sa-mi fac. Dar apoi am realizat… ca mie probabil nu mi-ar spune mare lucru vreo manusa pe care a uitat-o unul la mine, vreo curea (oo, da!) sau asa. Adica sa am un loc unde le gasesc pe toate. Pentru ca mi se pare mult mai frumos sa nu stiu exact de ele si sa dau intamplator peste. Mi se pare mult mai putin voluntar sau planuit, daca imi iese in cale felicitarea de acum 2 ierni.

Si pentru ca nu sunt in stare sa le gasesc pe toate, mentionam aici ce-mi vine in cap pe moment.
inelul meu „mort”, biletele generala, martisor x 2, feriga presata, foile germana, bratara pierduta, ariciul,  toate stelutele mici din recipiente, felicitarea calcata, felicitare studiata, plasa cu garfield, nucile pereche, trandafirii mici portocalii (dusi de mult saracii), jurnalul, scrisori, mobilul vechi, poze ce trebuiau de mult printate.Povestea fiecareia ramane pe mai tarziu.

~ de Alexa pe Noiembrie 11, 2008.

Un răspuns to “Post: „cutiuta-amintiri””

  1. Curea si bratara pierduta huh?

Lasă un răspuns

 
